Multitasken 'to the max'!

Bedrijfsfilms

Om een bedrijfsfilm te maken komen veel verschillende aspecten aan bod. Het creatieve proces, het technische verhaal, de productie en onverwachte omstandigheden. Het is voor u als opdrachtgever belangrijk dat er uiteindelijk een mooie bedrijfsfilm ontstaat en alles soepel en relaxed verloopt. 

Gelukkig kunnen de professionals van Media Managers multitasken ‘to the max’!

Media Managers zorgt dat alles er goed uitziet voor beeld. Het kan zijn dat we hier en daar iets verbouwen. Een voice-over inspreken, een interview, of heel natuurlijk figureren in uw bedrijfsfilm? Onze videoproducer zorgt dat u op een natuurlijke manier en met gemak voor de camera verschijnt.

Online content

Online content is van groot belang voor uw bedrijf. Video speelt hier een grote rol in, omdat met film een beleving en sfeer kan worden neergezet. Met een goed bedrijfsfilm op uw website hebben uw potentiële klanten direct een goede indruk van uw bedrijf. Bij de productie van een bedrijfsfilm is het weergeven van de juiste sfeer en het brengen van de kernboodschap aan uw doelgroep de grote uitdaging.

Succesvolle bedrijfsfilm

Bedrijfsverhaal

Een sterke bedrijfsfilm die direct binnenkomt en vertrouwen schept. Media Managers verdiept zich in uw bedrijfsverhaal, markt en de doelgroep. Onze professionals komen met frisse ideeën maar luisteren ook naar uw belangen en wensen.

Het resultaat moet een succesvolle bedrijfsfilm zijn, ook kunnen wij helpen bij het online verspreiden van de bedrijfsvideo.

Indruk

Een goede, professionele bedrijfsfilm geeft een sfeervolle indruk van uw bedrijf, de mensen, de producten en de diensten. Het laat zien waar uw organisatie voor staat, welke kernwaarden u heeft en waarom uw potentiële klant voor u moet kiezen.

Een bedrijfsfilm kunt u gebruiken op de website, social media, beurzen of instore in uw showroom.

Succesvolle bedrijfsfilms geven een sfeervolle indruk van jouw bedrijf, de mensen, de producten en diensten. Het laat zien waar uw organisatie voor staat, welke kernwaarden u heeft en wat u kan betekenen voor uw klant of doelgroep.

Bedrijfsfilms ziet u vaak terug op websites, social media, beurzen, videoschermen en showrooms. Zo kunt u potentiële klanten die nooit langskomen toch een rondleiding geven.

Een bedrijfsfilm past in de marketingstrategie heel goed in de ‘interest’ laat van het AIDA model. U heeft de attentie van een klant al gewonnen maar met een mooie, concrete bedrijfsvideo kan u uw klant helpen overtuigd te raken van u of uw organisatie.

Het belang van een bedrijfsfilm

U kunt tegenwoordig niet alleen maar een blog schrijven en dan hopen dat het wel goed komt met uw marketingstrategie. Het is belangrijk om goede inhoud te maken. Dat betekent dat u uw boodschap goed moet definiëren en op verschillende manieren moet verspreiden.

Een bedrijfsfilm is belangrijk om op te nemen in uw online marketingcampagne.

'Google loves video'

Het is geen geheim dat, sinds de overname van YouTube in 2006, Google van video houdt. Neem eens een kijkje in de zoekresultaten, naast links worden ook videoresultaten opgenomen. Consumenten kijken liever een bedrijfsvideo dan dat zij een artikel van tweeduizend woorden moeten lezen.

En het gaat nog verder…

Als u uw bedrijfsfilm op de homepage van uw site plaatst worden uw kansen om op de eerste pagina van Google te komen met 53% verbeterd. Als u uw bedrijfsvideo op een van de andere pagina’s op uw site plaatst dan verbetert u uw conversie met gemiddeld 80%.

Uw potentiële klanten eisen dat zij een indruk kunnen krijgen door een bedrijfsfilm! En Google reageert daar op.

Een bedrijfsfilm kan een goede tool zijn om uw klant te begeleiden tijdens het hele aankooptraject, en het kan veel meer doen dan de betrokkenheid vergroten.

De opties van het inzetten van bedrijfsvideo’s zijn eindeloos; recruitment video’s, kennis gebaseerde video’s, ontmoet de teamvideo’s, ondersteuning van videogesprekken en klantverhalen zijn slechts een paar manieren waarop video een grondiger, persoonlijkere klantondersteuning ervaring kan creëren.

Bedrijfsfilm

Tips bij het maken van een bedrijfsfilm

Begin bij het begin. Waarom is uw bedrijf uniek en welke behoefte vervult u bij de klant, dat is iets dat terug moet komen in uw bedrijfsfilm. Stel goed vast voor wie de bedrijfsvideo is en hoe u deze het beste kan bereiken.

Het is niet voldoende om één video te maken, bedenk samen met ons verschillende concepten. Dan maken we verschillende bedrijfsvideo’s, misschien een serie of een verschillende bedrijfsfilms met aandacht voor verschillende aspecten van uw bedrijf.

Onze professionals helpen u bij het maken van de bedrijfsfilm, zo kiezen wij altijd één duidelijke boodschap of onderwerp. En daar vertellen wij het verhaal van! Dat is storytelling. Informatie komt veel overtuigender over en blijft beter hangen als het verpakt is in een goed opgebouwd verhaal.

Video is een emotioneel medium. Zorg dat uw bedrijfsfilm ook mogelijke emoties losmaakt, dat kan door muziek of een persoonlijke anekdote. Door mensen met uw bedrijfsvideo te raken wint u er altijd klanten mee.

U kunt rekenen op de expertise van Media Managers bij het maken van uw bedrijfsfilm.

Contact

Laten we het over uw bedrijfsfilm hebben!